Reis mee met Idske

Hoe gaat het

Lieve allemaal,

Het gaat opzich niet zo heel goed met mij. Ik denk dat ik midden in de cultuurshock zit. Ik vind school niet zo leuk, het daagt me niet echt uit. Ik verbeter de hele tijd een deel van mijn docenten omdat wat ze zeggen niet klopt. Ook heb ik er al 2 moeten uitleggen dat Amsterdam in nederland ligt, en niet Nederland in Amsterdam. Daarnaast heb ik veel moeite met vrienden maken, ik vind het erg lastig. Ik heb 2 vrienden gemaakt Becca, en Ethan. Maar beide zie ik niet tijdens school en dat is vervelend.

Maar naast dit negatieve nieuws , ben ik zoals jullie weten op 2 oktober , 17 geworden! Voor mijn verjaardag hadden chris en christy als verassing gereserveerd bij het Hard Rock Cafe Seattle! Ik mocht als ik wilde een vriend meenemen, ik heb Ethan meegenomen. Die vond het erg leuk. Dankjewel voor alle lieve berichtjes op mijn verjaardaag allemaal!

En dan nog een quote die mij hopelijk gaat helpen komende tijd: look how far you have come.......and then keep going.

Opa en Oma

Ha lieve Idske,
wat vervelend dat de school niet zo leuk is en geen uitdaging geeft. Je merkt dat de 'USA weinig buitenland heeft een NL veel!
En haal af en toe je schouders op als een docent iets onjuist zegt. En je hebt ze in ieder geval geleerd dat Amsterdam in Nederland leert!!!
Houd je maar vast aan je quote. Knuffel